Jindřich Rajchl 2024-02-24

 Krásný dobrý podvečer dámy a pánové.

Dnes netradičně v sobotu v 19 hodin se vám hlásím ze své pracovny z toho důvodu,

abych se vyjádřil k tomu, co dnes proběhlo v podstatě jednak v Praze a jednak v našich politických kruzích.

A to byla ta připomínka dvou let od vstupu ruských vojsk na území Ukrajiny, Donbass,

abychom si jednak rozebrali to, co nám dneska politici říkali, ale také to, co se v Praze dělo

a řekli si k tomu pár informací, které určitě z mainstreamových médií nezazní.

Já se dnes pokusím být maximálně věcný, protože tohle je skutečně vážná téma.

Tady není příliš prostor pro humor a pro vtipy, ale o to větší prostor bychom měli dávat

skutečně objektivnímu zhodnocení situace.

Víte, musíme vždy umět rozlišit mezi tím, abychom se bavili a analizovali příčiny vzniku toho konfliktu,

abychom řekli, kdo za co nese odpovědnost, a zároveň ale, abychom si jasně řekli,

jaký je aktuální stav a jaké je možné řešení konfliktu.

Protože pokud budeme pokračovat v idealistickém, načeně svazáckém volání "Sáva Ukrajině, pojďme osvobodit Donbass",

tak to bude poškozovat nejenom naši zem, ale v podstatě i celou Evropu.

Ta válka dnes trvá jen proto, že na ní mnozí lidé vydělávají a že skutečným cílem je úplně něco jiného,

než to, co se nám v médiích říká.

Skutečným cílem, tak jako ve většině válek, je trh získání vlivu na určitém území.

A v podstatě pokud se podíváme, tak skutečně ta válka dnes už, ten hlavní důvod,

pro který je dále uměle udržována, je to, aby Spojené státy získávaly a přitahovaly si Evropu k sobě

a odtrhávaly je od surovinu z Ruska.

Scott Ritter v jednom svém rozhovoru řekl, že Evropa je jako dízel agregát, který byl odstřižen od přívodu ropy nebo nafty.

A přesně tak tomu je.

Bohužel je společnost RAND, což je analytická společnost v USA, tohle spočítala velmi dobře

a je vinou západní Evropy a vinou nás, že skáčeme na tu pohádku, která je nám tady neustále servírována

a žijeme v nějaké fiktivní naději, že se podaří vyhnat Rusko z Donbasu.

Vždy, když mě někdo napíše do komentáře, tak ať už se Rusko stáhne a je po válce, tak si říkám, že ten člověk nežije v realitě.

Ten člověk je úplně mimo tuhle planetu.

To přece víme dobře, že nenastane, to je jak kdybych říkal, tak ať zítra nevýjde slunce.

A bude všechno bálečný, bude celý den noc.

Tímhle tím způsobem skutečně nelze pokračovat dál a nelze být naivný.

Je třeba být vždy za všechno koností realistický a objektivní.

Já začnu hodnou cením toho, co se dělo dnes, ale budu moc rád, když budete tohle video sdílet,

protože skutečně se pustím po tom hodnou cením těch dnešních událostí v Praze do rozboru toho projevu Petra Fialy,

který dnes vidělo asi mnoho lidí a ještě je mnoho lidí uvidí na televizních obrazovkách v rámci zpráv

a já budu rád, když těm svým známým kolegům, přátelům budete posílat moji reakci,

aby oni viděli, jaký je skutečný stav věci a aby si jasně mohli sami zhodnotit, jestli má pravdu Fiala nebo Reichl.

Protože to, co Petr Fiala předvedl, je naprosto podle mou názoru světový rekord v počtu lží v městnaných do 2 minut.

Ten jeho projev má minutu 53 a já jsem snad neviděl více lží v těsnaných do tak krátkého časového úseku.

To je až neujeřitelné a skutečně si myslím, že by odéska zítra měla zaslat ten projev do Gwynnesový knihy rekordů

a říct nejvíce lží za minutu 53 řekl Petr Fiala. Nikdo ho nepřekonal za celou historii našeho země a možná celého světa.

Krátce ale k tomu dnešnímu průvodu. Viděli jsme v Práze průvod den za Ukrajinu, kdy se skandovala různá hesla,

většina z nich v angličtině nebo v ukrajinčtině. Bylo jasné, že ovčane České republiky, Češi, Moravane, Slezané,

se toho protestu téměř neúčastní, bylo jich tam na prosté minimum. I organizátoři a vyvolávači byli zcela jednoznačně Ukrajinci.

To bylo, myslím si, zcela patrné a je dobře, že se tímhle tím způsobem posunuje to vnímání české veřejnosti,

protože i na provládním seznamu, když dnes byla anketa, jestli podporujete další pomoc Ukrajině finanční a zbrojní,

tak 68% lidí řeklo, že ne, když jsem se na to dělal naposled. A to je seznam, kdybychom šli kamkoliv jinam, bude to 95%.

69% lidí už dnes podporuje ukončení konfliktu i za cenu územních obětí, tedy části území tak, aby byla přisknuta dleté současné kontroly

a aby prostě válka nepokračovala, protože ti lidé otvírají oči a začínají chápat realetu. A to je samozřejmě jen velmi dobře.

To, co mě na tom průvodu nejvíce zaujalo, a musím říct, že jsem až zůstal zírat, bylo to, že tam šli evidentně převáha byla Ukrajinců,

kteří žijí tady v České republice a velká část z nich byly bojeschopný muži. Tak pokud tedy tady někdo chodí a křičí,

že Ukrajina je pod obrovským tlakem, že hrozí její zánik, že hrozí v podstatě zničení té země, zabrání celé země ze strany Ruska,

že Ukrajina bojuje za souvodu, tak proč pro boha tíhle mladí bojeschopní muži chodí po Praze s transparenty a nejsou na Donbasse a nebojují za Ukrajinu?

Pro Česká republika nereagovala na žádost vlodimiráta Zelenského a tyto muže nevydala Ukrajina. Řekněte mi to.

Já vám teď a tady říkám, že kdyby byla napadená Česká republika, tak já rozhodně nebudu mašírovat na nějakých pochodech v Německu,

ale budu tady bojovat za souvodu České republiky. Proti jakémukoliv agresorovi. Jak je vůbec možné, jak to vůbec můžeme připustit,

že tady prostě chodí stovky bojeschopných ukrajinských mužů, kteří říkají, Ukrajina je pod hrozbou tady zániku a ztráty své svobody,

a zároveň prostě oni pochodují tady v Praze. Dokonce, když seznamnil online reportáž, tak tam lidé psali komentáře,

a samozřejmě seznamil akamžitě mazál, komentáře typu, že mnoho Ukrajinců už nepodporuje volo Dymra Zelenského.

Většina obyčejných Ukrajinců už nechce tu válku, dokonce ani Ukrajinci ji nechtějí. To už jsou zase jenom lidé,

kteří na tom mají postavenou svoji politickou agendu. Drtivá většina Ukrajinců už tu válku nechce.

A kdyby byly zítra volby na Ukrajině, protože oni nejsou z toho důvodu, že v momentě, kdy je vyhlášen válečný stav,

tak podle Ukrajinské ústavy může prezident odkládat volby, což volodymír Zelenský velmi rád využívá,

tak Zelenského nezvolí Ukrajina prezidentem. Celá jednoznačně nebude zvolen prezidentem.

Protože už ho Ukrajinci mají dost, oni ho už dávno prohlédli. Oni už vidí, že to není žádný hrdina,

kde můžeme mluvit, tak je dneska ještě tady možná na Staromáku na velkopročné obrazovce.

Ale sami Ukrajinci už ho mají plné zuby. Americké loutky. Nic jiného totiž on není.

A já skutečně říkám a za sebe jednoznačně prohlašuji, že prostě pokud by byla Česká republika napadena

a vnímal bych, že je ohrožena její existence a její svoboda, tak budu bojovat tady v České republice.

A nepojedu do jiné země, abych tam chodil nějaké pochody a chodil tam s transparenty.

Ti lidé jsou pokrytci, jsou to farizejové, oni nechtějí bojovat za svoji vlast.

Oni tady jenom chtějí žít dobře a chtějí, ať krvácí někdo jiný. Ne oni. Hlavně, ať neteče krev z mého.

To je za mě ostuda, dámy a pánové. Já tyhle lidi už nemůžu brát vážně. Jenom z toho důvodu je nemůžu brát vážně.

Viděl jsem tam transparent "Kill Putin". Tak když teď odhlédnu od "Stop war, kill Putin", "Zastavte válku, zabijte Putina".

Když odhlédnu od toho, že to je naplnění skutkové podstaty trestného činu, stejného trestného činu, za který byl odsouzen Tomáš Čermák,

tedy vyhrožování údajní osobě cílem působit na výkony její pravomoci. Naprosto stejné.

Jestli řeknu, že máme vyhodit senátory do řeky, anebo zabít Putina, tak to je naprosto na rovní.

A z hlediska trestního zákona tam není rozdíl. Jsem zvědav, jestli policie bude konat, stejně aktivně jako koná v případě,

kdy někdo tady prosazuje jakékoliv proruské názory. Jsem na to velmi skutečně zvědav.

Já proruský nejsem a nikdy proruský nebudu. Já jsem pročestí. Ale chci, aby tady byla rovnost před zákonem.

Aby v momentě, kdy někdo má na batohu nebo na ceduli Wagnerovu divizi, což je žoldácká armáda,

a je správné, že policie v tu chvíli začíná šetření, tak aby stejně tak začala šetření proti té dívce,

která nesla transparent "Kill Putina". Zabijte Putina. Protože to je také trestní čin.

Ale když o to odhlédnu, tak to nejdůležitější, dámy a pánové, co chci říct, je fakt, že je to nailismus.

Představa, že odstraněním Putina by skončila válka, je naprosto mimo tenhle vesmír.

Bylo by tomu přesně naopak. Z největší pravděpodobností by se ujal v moci někdo z armády,

protože takto v takových situacích bývá. A ten konflikt by nabral ještě na daleko větší intenzitě.

Ten konflikt by eskaloval velmi zásadně. Jestli si někdo tady myslí, že by se podnikla nějaká diverzní akce,

a jejím výsledkem bylo usmrcení Vladimira Putina, že by Rusové složili ruce do klína a řekli,

tak my se teda stahujeme z Ukrajiny, tak je blázen. V tu chvíli by to nastalo přesně obráceně.

Ta válka by se eskalovala a rozdostla, rozšířila by se na území celé Evropy a možná celého světa.

Těji Rusové by neváhaly použít tu chvíli jedné zbraně, pokud byste jim zautočili na jejich prezidenta.

To je naprosto jasná věc. Pokud by Putin tam nebyl, tak ta válka bude se rozdostet do rozměrů,

které si ani nedovedeme představit. Viděli jsme samozřejmě stracerivné projavitě herců a umělců,

já je ani už nebudu řešit, protože za mě to je ta kulturní fronta úplně stejná,

jako podepisovali tu Antichartu. Oni se prostě chtějí mít dobře, oni jedou s tím proudem.

Já když je poslouchám, tak to je z toho špatně, kam to celé dospělo.

A skutečně pro nich nemám slovo pochopení. Víte, to, že někdo umí zpívat nebo hrát,

to neznamená, že těm věcem rozumí. To neznamená, že má nějaké znalosti,

že má vzdělání, že má inteligenci na to, aby mohl tady provádět geopolitické analýzy.

To je naprosto jasný fakt. Oni se cítí tím, že jsou známí, že všichni známe jejich obliče,

tak se cítí být povolání, mluvit jménem našeho národa. Ale nikdo jim ten mandát nedal.

Nikdo jim ten mandát nedal. A jsou to lidé, kteří z mého pohledu se nemají vůbec co

k těmto skutečnostem vyjadřovat. A pokud těji nechce, vyjadřují,

ale nech to neprohlášují za nějaký náhled celého českého národa.

Ještě jednou, sedm lidí z deseti už má té války dost. Taková je situace, dámy a pánové.

A všechny vaše exibice na staroměstském náměstí na tom nemohou vůbec nic změnit.

Sedm lidí z deseti nechce pokračování války na Ukrajině i za cenu toho,

že bude Donbass obětován. Taková je situace. A je to jen dobře pro Českou republiku,

protože mně záleží na prvním místě na bezpečnosti a prosperitě České republiky.

To je moje jednoznačné poslání, to je můj hlavní imperativ, kterým se řídím.

A ti lidé už to začínají chápat. Teď jde jen o to, aby se dokázali za tenhle svůj závěr postavit

a už se dál nestyděli. Protože podívejte se na ty ankety. My pořád někde chodíme a říkáme si,

co si o nás myslí ten nebo onen. Ve skutečnosti nás je daleko víc, kteří zastáváme tenhle názor.

Jenom tři lidé z deseti jsou dneska na té straně, že se má pokračovat za každou cenu

v téhle nesmyslné válce v tom nesmyslném krevé prolití. Normálně lidé už to nechtějí.

Tak se pojďme za to přestat stydět. Věňte si, kolik těch nálepek je daných na mě,

kolik těch nálepek neustále posloucháme. Pro ruský Dezola, Dezinformátor,

Ukrajinský seznam smrti, Pokáč mě dává do písničky, Čupr se ke mně vyjadřuje atd.

Mně už to je jedno. Mně už to je úplně jedno. Já už si z toho nedělám vůbec nic.

Já jsem jenom rád za reklamu, kterou mě to poskytuje. A hlavně to ukazuje, koho se reálně tady bojí

v téhle zemi. Kdo je ta skutečná opozice. Ukoho vědí, že by okamžitě nastavil to samé,

co nastavil Fico na Slovensku a Orbán v Maďarsku. Okamžitě. Moc dobře to vědí,

že nikdo jiný to neudělá než my v rámci PRO. A věd se mi, že my jsme na to připraveni.

Promluvil Petr Pavel. Petr Pavel, který tady stliboval před týdnem to,

že dodá Ukrajině dělo s celé komunici z Turecka, z Jovafrické republiky,

z dalších zemí. Všechny ty země to popřeli. Já nevím, jestli chce dělat z České republiky

překupníka se zbraněmi, tak já skutečně nepovažuji to za nedůstojné, hloupé

a z hlediska Petra Pavla naprosto nezodpovědné. Zase jsme slyšeli,

že musíme stát za Ukrajinou za každou cenu, že nesmíme polevovat a podobné nesmysly.

Já, dámy a pánové, chci jasně říci, že je obrovský rozdíl mezi ukrajinským režimem

a mezi ukrajinským lidem. Já budu rád stát na straně lidí, kteří trpí tou válkou,

ať už jsou z Ukrajiny nebo z Ruska. Budu první prosazovat to, abychom jim posílali

humanitární pomoc. Ale jasně říkám, že odmítám dodávat na Ukrajinu zbraně a peníze,

protože ty tam slouží jenom k tomu, co se týče těch peněz, že se obohacují kijevští oligarchové

a žijí si za naše peníze luxusní. A co se týče zbraní, tak jenom prodlužují utrpení Ukrajiny

a v podstatě zakládají důvod a platformu pro to, aby Ukrajina byla na desítky let naprosto zničenou zemí.

Vy jim, dámy a pánové, poskytujete medvědí službu, když jim tam ty zbraně dodáváte,

protože Ukrajina bude další 40 až 50 let naprosto zničenou zemí a bude otázka,

jestli vůbec ještě bude existovat. A je to jenom proto, že se chováte nerealisticky,

že nejste ochotni sednout si za stůl a začít jednat o míru.

Selhala ta strategie Evropy zcela jednoznačně a jasně.

Pojďme si nyní poslechnout Petra Fialu. To, co nám řekla, a já budu ten jeho projev zastavovat,

protože opravdu musím reagovat neustále na to, co říká a zcela jednoznačně v podstatě komentovat

i v průběhu toho proslovu, protože těchži je tam opravdu celá řada. Tak pojďme na to.

Přesně kolik času uběhol od agresivního a ničím neopodstatněného pádu Ruska na Ukrajinu?

Od začátku války je Česká republika jednoznačně na straně Ukrajiny.

Naše země pevně stojí za zásadami suverenity, svrchovanosti a nezávislosti států.

Tak, přesně dva roky uběhly nikoli od toho, kdy začala válka na Ukrajině,

ale od toho, kdy ruské jednotky překročily hranici Ukrajiny.

Tá válka je na Ukrajini od roku 2014. Je to válka, která je válkou občanskou

a která tam trvá už skutečně deset let. Já si jenom s dovolením vám teď nabídnu pár titulků

z českých mainstreamových médií, aktuálně i dnes a další české noviny z roku 2014.

Můžete si je dohledat podle názvu Human Rights Watch, to je organizace na ochranu lidských práv,

titulek Ukrajinští vojáci ostrelují doněc kazetovou municí, 2014.

Ukrajinští vojáci ostrelují doněc kazetovou municí. 11.5.2014, novinky ČTK.

Ukrajinští vojáci v Krasnoarmířsku ukončili násilně referendum a stříleli do DAV.

11.5.2014. Aktuálně CZ, nášivky nacistů ovládly Kijev. Noví banderovci vycenili zuby.

To je aktuálně CZ, 2014. Eurosprávy.cz. Kijev přitvrzuje, parlament zrušil jazykový zákon, hrozí protesty menšin.

A aktuálně znovu, svědci, ukrajinská armáda je jako dobyvatel, pálí i do škol.

Pálí i do škol. Tohle jsou titulky českých mainstreamových médií v roce 2014. V době, kdy se ještě psala pravda.

Takže bavit se o tom, že ta válka je tady dva roky, je popírání holého faktu.

Ta válka tam trvá deset let. Osm let to byla válka občanská, pak do ní vstoupil další stát.

Ale tvrdit, že tam se nic nedělo, že v podstatě na Donbasse nic neprobíhalo, je absolútní léž.

A pokud někdo používal kazetou munici, pokud někdo chodil s nášivkami SS a dokonce tam píše "Banderovci ovládají Kiev",

tedy i ještě tehdy aktuálně považovalo Banderovce za nacisty, celá jednoznačení.

Tak se nemáme přece dál vůbec o čem bavit. Ta situace je naprosto jasná.

No a když už jsme u té suverenity a nezávislosti jednotlivých států, proč Česká republika stejně tak nedbala na suverenitu

a nezávislosti států jako je Írák, jako je Afganistán, jako je Jemén, jako je Libie, jako je Syrie?

Proč v tu chvíli jsme nereagovali stejně?

To není vodebaudismus, jak velmi rádi říkají ti rybtardi, protože to je jenom argument, kdy odvádíte pozornost.

Já se jenom vtám, proč jsme tehdy nestáli rovněž na straně napadeného státu?

Naopak, my jsme stáli na straně agresore.

My jsme dokonce posílali svoje protichymické jednotky, klobok dolů před těma klukama, ti za to opravdu nemohou.

Ale my jsme posílali naše vojáky bojovat na straně agresora.

My jsme podpořili referendum v Kosovu.

Nesmyslné, protiprávní, protiústavní referendum, které nemělo se srbskou ústavou vůbec nic společného.

Proč tehdy to šlo a proč to dnes nejde?

To je podle mě názoru naprosto legitímní a relevantní otázka, kterou bychom se k té době měli ptát.

Pan Fiala nám na něj jaksi neodpovídá.

Útok na Ukrajinu je jasným porušením těchto principů a porušením mezinárodního práva.

Tak opět mezinárodní právo.

Mezinárodní právo jasně specifikuje případy, kdy lze použít vojenskou sílu vůči nějakému jinému státu nebo nějakému území.

Dle mezinárodního práva nezáleží žádná válka za posledních 30 let souhladu s tímto právem.

Spojené státy si s ní dělají trhací kalendár.

Kdykoliv a kamkoliv pošlou svoje jednotky bez ohledu na to, co si o tom myslí svět.

Bez ohledu na to, jakým způsobem mezinárodní právo poskytuje či neposkytuje zároky a garance samostatnosti a nezávislosti daného území.

Proč až tedy teď nám to mezinárodní právo tak strašně moc leží na srdci?

Znovu zopakuju Jugoslávii.

Pro mě je to největší ostuda v historii České republiky, v historii našeho státu, kdy jsme připustili to,

abychom byli zneužiti tomu tzv. humanitárnímu bombardování Srbska,

což je věc, která je obrovskou kaňkou na našich dějinách a já se za ní stydím.

A pokradé, když se bavím se Srby, tak mám chuť se jim za to omluvit a také se jim za to omlouvat.

To bylo v souhladu s mezinárodním právem, že jsme tam poslali jednotky, že jsme bombardovali civilní cíle.

To bylo v pořádku tehdy. Já si myslím, že nikoli, pane Fialo.

Česká republika jako zastánce demokracie a lidských práv, učité to agresie není, nemůže a nesmí být hostejná.

Když jsme tady zastávali ta lidská práva, prosím nás, proč jsme je nezastávali už v tom roce 2014?

Proč jsme neapelovali na Ukrajinu a její vedení, kijevské vedení, znovu říkám,

pojďme rozlišovat jasně ten loutkový režim pod kontrolou USA a ukrajinský lid.

Protože těchtoho tam mají úplně stejně dost, jako my máme dost Fiary. Věřte mi.

Obyčejní lidé už mají Zelenského plné zuby, stejně tak, jako my máme plné zuby Fiary.

To znamená, pokud tady kritizují Ukrajinu, tak kritizují výhradně loutkový režim Volodymyra Zelenského.

Režim, kde se Joe Biden chlubil tím, že jim dal 6 hodin na to,

aby vyhodili státního zástupce Viktora Shokina, který chtěl vyšetřovat mafiánskou společnost Burisma,

se kterou byl spojen Hunter Biden, z níž vytáhnul miliardy dolarů i pro svého tatínka, Joe'a Bidena.

To je skutečně samostatný stát. Chcete mi říci v tu chvíli, že to není loutkový režim,

když představitel Spojených států dá prezidentovi ultimatum, a tehdy Joe Biden nebyl ještě prezidentem.

Dá ultimatum Volodymyri Zelenskému jakožto prezidentovi, že buď do 6 hodin vyhodí svého státního zástupce,

který chtěl vyšetřovat firmu, se kterou byl spojen jeho syn, anebo že jim neposkytne a zablukuje v kongresu

po vskytnutí 1 miliardy dolarů, že mají na to 6 hodin. A vy mi chcete říct, že tohle je samostatný stát,

který se rozhoduje svobodně bez vlhlivu Spojených států amerických?

Ani náhodou, dámy a pánové. Já teď tady říkám, že je v podstatě nezbytné vždycky se podívat na ty věci očima těch lidí,

kterých se to týká. Představme si, že by v době, kdy se dělilo Československo, kdy se tady hádali jsme se Slováky o pomlčku

a nakonec zvítězel název Čo se fere, kdybychom tehdy, namísto toho, abychom se se Slováky snažili dohodnout,

rozhodli tady v Praze o tom, že zakazujeme Slovenštinu. Ve školách, na úřadech, všude.

Co myslíte, že by se v tu chvíli dělo? Myslíte si, že bychom žili v pohodě a v klidu,

anebo že bychom tady měli také občanskou válku? Já vám říkám, že měli.

Druhý den Slováci by to nikdy neakceptovali. Zcelá poprávu. Zcelá poprávu.

A my v tu chvíli bychom se strašně divili, proč tedy je tady nějaký problém.

Protože tohle byl první zákon, který prosadil Ukrajinský parlament po převratu na Majdanu.

Zákaz ruštiny ve veškerém úředním styku, včetně škol.

V momentech, kdybychom my byli obrovskou velmocí, představme si na chvíli,

hypoteticky, že jsme vojenskou velmocí s jaderným arzenálem a máme jednu z největších armád na světě.

A představte si, že někde na Slovensku, u Nitry, žije 230 tisícová komunita Čechů,

kteří jsou 8 let šikanování, terrorizování, je do nich stříleno kazetovou municí,

je stříleno do civilistů a jsou upalováni v domě odboru.

Myslíte si, že bychom nechtěli, aby naše vláda s tím něco udělala?

To je totiž to, co si málo kdo tady uvědomuje.

Že Putin by měl daleko větší problém, kdyby nezasáhl doma, než když zasáhl.

Protože ten tlak na to, aby s tím něco dělal, už byl obrovský.

Já to nechci ani na vteřinou zpravedlňovat.

V tom se ještě dostanu, proč a z jakých důvodů tahle ta operace začala.

Ale je potřeba analizovat si tu situaci v Rusku.

A já vám teď tady říkám, že Putin z hlediska vnitro,

strac státních tlaků politických a armádních,

by měl daleko těžší pozici, kdyby nekonal a nečinně sledoval,

jak dál ruští občané jsou, nebo ruský, mluvící občané Ukrajiny,

i rusové, kteří žili na Donbase, jsou dál tímhle tím způsobem v podstatě zabíjení a šikanování.

To je prostě fakt a je potřeba si to říct.

Neříkám to proto, jestli se nad tím raduju,

nebo s jakýmkoliv emocionálním podkresem,

říkám to čistě jako analýzu vnitro státní situace v Rusku.

Pokud by Putin dál nečinně přihlížel, měl by doma obrovský problém.

Tak to prostě je, stejně tak, jak v Americe.

Garantuju vám, že kdyby v Mexiku zabíjeli američany,

občany americké národnosti,

tak vám říkám, že by ti američané na nečekali 8 let,

čekali by 8 dní, možná 8 hodin, než by tam okamžitě vletěli

a vypořádali se s tím bez jakýkoli skrupulí.

Ale k tomu ještě dále.

Pojďme si ještě poslechnout pana Péťu.

Ukrajina ze všech sil bojuje. Bojuje za svobodu, za demokracii, za svou nezávislost.

Tak Ukrajina rozhodně nebojuje za demokracii,

protože na Ukrajine žádná demokracie není.

Je naprosto známým faktem, že Volodymyr Zelenský

uvězňuje svoje politické oponenty,

že zakazuje televizní kanály, které jsou opoziční,

že v podstatě spravodajství má na Ukrajině jeden jediný státní kanál,

k jiným informacím se Ukrajinci nedostanou.

Já neříkám, že v Rusku je situace lepší, aby mě tady někdo chytal za slovo.

Je to v podstatě srovnatelné, ale ta mediální pozornost je vždycky upoutána jenom na jednu stranu.

Viz, kauza Alexe Navalného, kterou jsem se vyjadřoval.

V momentě, kdy tady všichni se dojímají nad Navalným a nechají zemřít Gonzalo Liru,

aniž by řekli Popel, nechají vydávat Giuliana Assange za naprosto hloupý,

nesmyslený, smyšlený akt, který se prostě nikdy nestal.

A je zřejmé, že pokud se dostane američanům do ruky, tak už prostě nespatří světlo světa.

Nezlte se na mě, ale já prostě nemám rád vojímetr.

Nikdy jsem ho neměl rád a obrovsky mi to vadí.

Takže pokud se bavíme o demokracii, tak na Ukrajině žádná demokracie v současné době není

a nebyla dlouhou dobu před 24. únorem 2022.

To je, myslím, jasný fakt.

A stejně jako další národy, je my poskytujeme podporu.

A to ne...

No, další národy sice poskytují podporu, ale ta podpora velmi zásadně slábne.

Zaprvé se tady snaží neustále vytvořit takový dojem, že vlastně celý svět podporuje Ukrajinu.

No, není tomu tak.

Začněme s pojednými státy, kde republikáni, jejich kandidáti na prezidenta v podstatě všichni,

až na Nikki Haley, která je agentkou těch globalistických společností,

ale to všichni vědí, těch velkých korporací, financovaná Boeingem a dalšími společnostmi,

tak všichni republikáni, včetně předměnu kongresu, senátorů,

se jednoznačně shodují, že už nechtějí na Ukrajinu žádné zbraně ani peníze posílat.

To jsou taky proruští jako já, když máme vlastně stejný názor.

Já mám stejný názor jako Vivek Rammus, já mám stejný názor jako Donald Trump,

jako mnoho a mnoho amerických senátorů, pan Gatz, Matt Gatz a další.

Já mám naprosto stejný názor. Není to názor pro ruský, je to názor racionální.

Racionální, který ochraňuje svůj vlastní zem.

Oni bojují za Ameriku, já za Českou republiku. Nikdo z nás nebojuje za Rusku.

Ale pokračování této podpory je nesmyslné. A samozřejmě, pokud to vezmeme z globálního měřítka,

no tak ta podpora velmi zásadně sládne v podstatě na celém světě.

Vidíme, že dneska už země BRICS, celá Afrika, část výšní Ameriky,

už nechce mít s tím konfliktem vůbec nic společného.

To znamená, zbavit se tady o tom, že je dál všechny národy a celý svět podporuje Ukrajinu, je lež.

Je to lež. Čistá lež. Ale to Petr Fiala umí, to už jsme se přesvědčili.

Jenom proto, aby se ubránil agresorovi. Neseme odpovědnost za udržení míru a stability v našem regionu,

v naší zemi. A je naším bytostným zájmem, aby ruský agresor neuspěl.

Tak tohle je ta největší lež, která tady za dva roky neustále je vkládána lidem do hlavy.

Že pokud prostě neuspěje Ukrajina, tak bude ta válka pokračovat do Evropy a rozširí se k nám.

A jestli, že my nepomůžeme Ukrajině, tak nakonec budeme zastavovat Rusko tady u nás.

Já vám na konci sem dám, alebo teď už vám sem dám projev Roberta Fica,

který jaksi je na cestě mezi Ruskem a naší zemí, takže ho Rusko asi zřejmě nepřeskočí.

A celá jednoznačně si můžete porovnat, jak obrovský diametrální rozdíl je mezi dvěma státníky.

Kdy jeden hájí zájmy své země a druhý hájí zájmy Ukrajiny a národní korporací lidí, kteří ho financují.

Petr Fiala je loutkou, která je ve službách skutečně lidí, kteří nemají se zájmy České republiky

a naší občanů vůbec nespolečného. Jak vypadá proslov člověka, který skutečně bojuje za svoji zem,

si můžete poslechnout u Roberta Fica. A teď já tady vám říkám, že od začátku, od začátku je tohle

ta největší lež celého toho konfliktu. Že pokud Ukrajina se neubrání, bude válka pokračovat do Evropy.

Není to pravda. Nevidím jeden jediný důvod, který by motivoval Rusko vstupovat do Evropy.

Nemají dostatek místa, životního prostoru, nebo máme tady nějaké nerostné bohatství úžasné,

nebo co tady, co by tady vlastně chtěli, co by získali, kdyby dokázali ovládnout Českou republiku.

Já skutečně netuším a podle mě to netuší vůbec nikdo. Je to celá jednoznačně snaha vyvolat strach.

Vyvolat strach u lidí tak, aby dál pokračovali v podpoře této nesmyslné války.

Nic jiného zatím není. Je to obrovitánská monsterlež, kterou tady dva roky někdo šíří.

A pokud by někdo chtěl důkazy o tom, jak zhrůdný ruský režim je a že se neštítí ničeho,

stačí se podívat na to, jak Vladimir Putin likviduje své politické protivníky.

No, to už tady bylo samozřejmě narážka na Navalného.

A zatímco, když Vladimir Zelenský likviduje Gonzala Liru, když američané chtějí zlikvidovat Juliana Assange,

tak to je všechno v pořádku. Když Milan Lučanský zemřel na Slovensku, tak to bylo v pořádku.

Tam asi Petr Fiala to nezaregistroval, nebo si toho nepovšiml.

Opět dvojí kilometr, dámy a pánové. Neujeřitelné, nesouměrné hodnocení naprosto totožné situace.

A to, že v podstatě tady necháme amerického občana umůčit v ukraiňském vězení a ještě tohle podporujeme,

tak nezlobte se na mě, ale já se k tomu nepřidám v žádném případě.

Pokud padne Ukrajina, je jen otázkou času, kdy bude ohrožen někdo další. Chápuži.

Nesmysl. Jeden velký nesmysl samozřejmě. Nejde opát Ukrajiny.

Ostatně, ruská armáda už byla u Kieva a tehdy to nebylo tak, že ji Ukrajina vyhnala z Kieva,

bylo to tak, že se ruská armáda stáhla na základě toho, že už bylo téměř v zhodnuté příměří.

Zasáhl do toho Boris Johnson, který ingeroval na straně Ukrajiny a de facto zakázal Ukrajině tu mírovou dohodu podepsat.

To znamená, že ta situace je v tuhle tu chvíli celá přehledná a jasná.

Kdyby Rusko chtělo pokračovat, tak pokračuje. Rusko jde o Donbass a to logicky,

protože tam je obyvatelstvo, které je výrazně jaksi ruského národnosti

a nemá nejmenší důvod pokračovat dál. Není k tomu jeden jediný důvod

a myslím si, že v současné době je celá tahle ta konstrukce naprosto vyhlána.

A představa, že by Rusko pokračovalo do dalších zemí, jako je Polska nebo Česká republika,

ostatně sám Vladimir Putin na otázku Takra Karlsna jasně řekl,

jestli existuje nějaká možnost, kdyby napadl Polsko, tak by řekl,

ano, existuje v jednom jediném případě, že by nejdříve na to, či Polsko napadlo nás.

A tohle je bohužel věc, dámy a pánové, které já se neustále bojím nejvíce.

Nejvíce ze všeho, protože se obávám, že celá ta eskalace,

teď dodávání F-16, dodávání mojenských jednotek a dalších materiálů na Ukrajinu,

může prostě způsobit to, že ten konflikt bude eskalovat.

Protože je celá běžné, že pokud s někým válčíte, tak vyhlášujete válku i jeho spojencům,

anikoli pouze tomu státu, se kterým válčíte.

A znovu si půjčím slova Scotta Rittera.

Pokud by spojené státy s kýmkoliv bojovali a nějaké jiné státy jim dodávaly zbraně

a dodávali jim potřebný materiál k pokračování té války,

tak první strategický cíl bude přerušení těch cest, kterými se v podstatě dál ten protienník vyzbrojuje.

Protože pokud odříznete dodávky zbrojní, tak máte vyhráno.

Takže to je to, co se já bojím upřímně nejvíce, ale rozhodně to není tak,

že by tady docházelo k nějakým dalším pokusům zabrat zbytej k Evropě.

To je prostě smyšlená báje Petra Fiari.

To další. Chápu, že není příjemné to poslouchat.

Tak to musím, první věc, se kterou se shodnu s Petrem Fialou, tohle opravdu není příjemné poslouchat.

Poslouchat Petra Fialu je fakt velmi nepříjemné. Naprosto souhlasím panem premiérem.

Ale neměli bychom předtím zavírat oči. Nesmíme zavírat oči.

Nemá smysl si namlouvat, že Putinovi bude Ukrajina stačit.

No právě my máme zavřené oči, nebo respektive část lidí ještě u nás má zavřené oči

a stále věří té pohádce, kterou nám tady servídují dnes a denně mainstreamová média,

včetně našich politiků. Máme zavřené oči a je potřeba je otevřít.

V momentě, kdy je otevřeme, tak prohlédneme okamžitě, že celé tohle je jenom jedna veliká, obrovská falešná hra.

To je podle mou názoru zcela zřejmé a jasné.

A opět, že Ukrajina bude stačit Putinovi znovu. Nesmysl po třetí.

Všichni chceme mír.

Pokud bychom chtěli mír, všichni chtěli mír, tak už tady dávno mír byl.

Pane Fialovi nechcete mír. Nechcete. Vy chcete, aby tohle pokračovalo.

Vám došly notičky. Notičky, které vám i Petru Pavlovi servídují vaši páničkové ze USA a z Evropy

a vy jenom opakujete to, co oni chtějí.

Kdyby skutečně všichni chtěli mír, tak mír už tady dávno je.

Lžete, pane Fialovi. Lžete, jak když čiskneme.

A právě proto se nesmíme bát postavit těm, kteří mír ohrožují.

Ano. Druhý souhlás s Petrem Fialovou.

Musíme se postavit těm, kteří mír ohrožují.

Musíme se postavit Petrovi Fialovi, Janě Černochove, Karlovi Řehkovi

a všem Vítovi Rakušanovi, Markětě Pekarové, Adamové a všem, kteří ohrožují mír.

Naprosto se shodují. Musíme se jim postavit, protože oni ohrožují mír naší země.

Těhle lidé ohrožují mír. To je největší bezpečnostní riziko České republiky.

O tom jsem bytostně přesvědčen.

Tak, to asi bych řekl tak, jak si stačilo.

Teď ještě dáme na pánové k těm důvodům.

Víte, Petr Fiala i Petr Pavel říkají, že Rusko zahájilo ten svůj útok na Donbass bez jakéhokoliv důvodu.

Já k tomu chci říct to, že směšují kategorie, které jsou naprosto rozdílné.

Lidé věřečeno míchají hrušky s jablkama.

Na vstupnici toho, kdy někdo zautočí na jinou zemi, jsou takové čtyři body.

První je naprosto oprávněný vstup na území jiného státu, který je dán buďto tím, že ta země byla napadena,

nebo je tam dán jasný mandát Rady bezpečnosti OSN.

V tu chvíli je to naprosto oprávněné, ale s tím už se téměř nestřetáváme.

Na druhém protipolu je celá neodůvodněná agrese na základě úplně smyšleného důvodu.

Důvodu, který ani neexistoval a který si někdo vymyslel proto, aby mohl tu agresi zahajit.

V historii to byl například simulovaný útok na radiovou stanici v Glivicí,

kdy si Adolf Hitler oblékl své SS-many do polských uniformem a začal si střílet na vlastní radiovou stanici

a tím řekl, že Polsku napadlo Německo a vstoupil na jeho zemí.

Nebo v nejlepší době je to tvrzení o tom, že Irák vlastní zbraně hromadného ničení,

se kterým je schopen do 45 minut zautočit na Evropu.

To je příklad zcela smyšleného důvodu, kdy někdo si tu záminku vytvoří,

ta záminka vlastně neexistuje a někdo si ji mediálně dokáže vytvořit,

aby si odůvodnil vstup na území toho daného státu.

Jednoznačně z mého historického pohledu je vstup do Iráku ze strany vojsk

SPAM a jejich spojenců nejzávažnějším porušením mezinárodního práva,

kterým jsme byli svědky, protože celá ta operace byla vedena a rozpoutána

na základě důvodů, který neexistoval, který si SPAM totálně vymysleli.

To je bez diskuze. A pak jsou tam dva body, které jsou si velmi blízko.

To znamená, že buď to ten důvod existuje a je dostatečně silný na to,

aby ospravedlňoval útok na ten daný stát, anebo ten důvod existuje,

ale není dostatečně silný na to, aby ospravedlňoval útok jiného státu.

Typicky to bylo třeba postání v Benghází, které podle mého názoru

zcela jednoznačně existovalo, stalo se, ale bylo zase nějakým způsobem

podněcované a rozhodně nebylo dostatečným důvodem pro to,

aby někdo zničil Libii. Libii byla teď jedním z nejbohatších

afrických států, dnes je to totálně rozvalená, kdy každý kousek území

kontroluje jiný zločinecký gang. Ta země v podstatě neexistuje,

ta zanikla. Centrální moc absolutně nemá žádnou sílu.

Podle mého názoru typicky takovým důvodem je útok na Afgánistán

na základě toho, že jsme říkali, nebo USA říkali, že je tam skryt

Osama bin Láden. Podle mého názoru to nepostačí na to,

abych zničil celou zem, protože prostě je tam zločinec,

který údajně měl spáchat 11. září 2001, a bytě je to také

podle mého názoru velmi diskutabilní záležitost, ale to teď

podnechme stranu. Ale jít zničit celou zem jenom na základě toho,

že honím jednoho člověka, no to pardon, to z mého pohledu

skutečně nefunguje a možná nevíte, ale Talibanci žádali

po Spojených státech amerických, když chtěli Spojené státy

vydat Osama bin Ládena, aby jim poskytli důkaz toho,

že skutečně stojí za útoky, teroristickým útoky na světové

obchodní centrum, akorát o tom se zase moc nemluví.

Takže tohle jsou důvody a mohli bychom pokračovat, Vietnam a tak dále.

Tedy nejčastěji ten důvod existuje, ale podle mého názoru je

nepostačující k tomu, aby ta vojenská operace ze strany

jiného státu mohla nastat. Každý, ať si udělá obrázek sám,

ono je to také velmi individuální záležitost.

Asi jinak se na to budete dívat, kdyby vám na Donbasse zemřel

váš příbuzný, vaše dítě, váš rodič, než když to cítíte,

že je to někde daleko a vůbec se vás to netýká.

Já osobně nepovažuji ten důvod dostatečný za to, aby Rusko stoupilo

na území Donbassu. Myslím si, že to nebyl oprávněný vstup

na území cizího státu. Nicméně nikdy nemohu tvrdit,

že Rusko tak učinilo bez důvodu. Podle mého názoru ten důvod

tam existoval, ale nebyl dostatečný. Nebyl tam mandát Rady bezpečnosti OSN,

nebyly vyčerpány všechny prostředky k tomu, aby se ta situace řešila.

Ale tvrdit, že ten důvod neexistoval, je lež, protože 8 let tam

probíhala občanská válka, používala se kazetová munice,

střílelo se do civilistů, jezdili tam lidé s nacistickými symboly

a opravdu tam byl terora. Samozřejmě upálení lidí v domě odborů v Oděse,

které dneska zhlášeno na to, že tam vypukl požára,

že nikdo za to nemohl. Podívejte se někdy na nějaké video,

to je úplně směšné, co se nám tady snaží v tuto chvíli tlouzt do hlavy.

A teď krátce moje hodnocení toho těch úplně jiných růlet.

Situace, dle mého názoru, je v tuto chvíli už celá přehledná.

Západ obrovským způsobem přecenil svoje schopnosti.

Západ, namísto toho, aby se snažil celou situaci vyřešit smírným způsobem,

tak se rozhodl pro pokračování naprosto šíleného dobrodružství,

které vyustí v to, že Ukrajina a její občané budou obětí v těchto velmocenských her.

V tuto chvíli jen blázen a šílenec si může myslet,

že dojde k nějakému zásadnímu zvratu a že Ukrajina dobije zpátky Donbass nebo Krym.

Nestane se to.

Kdokoliv si to myslí, je nerealistickým člověkem, který je odtrženým od reality.

Nestane se to.

Takže co nám v tuhle chvíli zbývá za možnosti?

Pokračovat dál v nesmyslném krevé prolití.

V dodávání zbraní a peněz kijevským oligarchům k tomu,

aby mohli pokračovat v té své šílené jízdě.

Aby mohli se udržovat u moci, protože kdyby válka skončila,

tak by museli být vypsány prezidentské volby a zelecky

a jeho partička by šla okamžitě od válu.

K nesmyslnému krevé prolití lidí, kteří už sami válčit nechtějí.

Ani na jedné, ani na druhé straně.

K tomu dnes slouží tahle naše strategie, tahle náš postoj.

Já s tím bytnostně nesouhlasím.

Já jsem přesvědčen, že v tuto chvíli je načase podívat se realitě do očí.

Realita je taková, že v případě, že nedojde k brzkému ukončení

toho válečného konfliktu za jednacím stolem,

bude Ukrajina přicházet o své lidi a o další podstatnou část svého území.

Je to zcela na bíle dní a ten trend je naprosto zejmý

a nic nesvědčí tomu, že by měl být v dohledné době zvrácen.

Ukrajine dochází peníze, dochází je energie, dochází jí zbraně

a především docházejí lidé.

Západ nemá šanci a sílu, aby Ukrajinu vyzbrojil a vybavil natolik,

aby Donbass dobyla zpět. To je realita.

Za této reality jsou opravdu jenom dvě možnosti.

Pokračování v nekonečném nesmyslném zabíjení lidí

anebo zasednutí k jednacímu stolu, dohodnutí příměří.

Oni, libtardi, kteří mě za to často kritizují,

tak nechápou rozdíl mezi příměřím a mírem.

A česky je to velmi podobné, to slovo, k příměří a mírem,

nicméně angličtině je to ceasefire a peace.

Takže dvě úplně odlišná slova.

V příměří je klid s braním.

To znamená, že není vyhlášen mír,

nikdo nic neuznává, neuznává se kontrol nad žádným územím,

nedochází v podstatě k žádným změnám,

které by měly jakýkoliv právní důsledek.

Prostě jenom se přestanou zabíjet lidé.

Přestane se střílet lidově řečení.

V tu chvíli máme možnost sednout k těm jednacím stolům

a dohodnout podmínky míru.

Trvalého míru.

Ten mír už v tu chvíli obsahuje podmínky,

které mají právně relevantní dopady a důsledky.

Ale pojďme nejdřív uzavřít to příměří.

Pojďme ukončit to krvé prolití zbytečné,

které v sobě nese každý den nenulové riziko eskalace toho konfliktu.

A pokud prostě za naši obranu odpovídá šílená dáma jménem Jana Černochová,

tak to riziko je více než nepatrné.

A pro mě riziko eskalace válečnou konfliktu na území České republiky,

které je nenulové, je neakceptovatelné.

Jediné riziko, které jsem ochoten akceptovat, je nulové riziko.

A to nám poskytuje jedině to, když se uzavře příměří

a nedojde k další eskalaci toho konfliktu.

Pojďme prosím si uvědomit, že Západ celé jednoznačně přestřelil,

že udělal obrovskou chybu.

Zajímavé na Evropu, protože Američané sledují jiné cíle.

Američanům se hodilo do jejich kapsi vyhodit do povětří Nord Stream,

aby Evropa musela začít brát plyn z frakování se USA,

aby musela vozit americké LNG, aby musela se spolehnout na americkou energii.

Oni sledují jiné cíle.

Ale Západní Evropa je ten, kdo tuhle válku společně s Ukrajinou

v současné době totálným způsobem prohrává a doplácí na ni.

A je naší obrovskou chybou, že jsme na tuhle tu hru přistoupili

a že jsme tak najímni, že ji hrajeme stále dál.

Já, dámy a pánové, vám z tohoto místa říkám,

že pokud nám dáte vaši důvěru, vložíte ji v nás,

tak my vás samozřejmě v tomhle okladu nesklameme.

Nebudeme na Ukrajinu dodávat žádné další zbraně ani finanční prostředky.

Omezníme se pouze na humanitární pomoc, agresnou humanitární pomoc

lidem, kteří jsou zasaženi tím konfliktem.

A budeme apelovat na to, aby byl co nejdříve dosažen mír.

Čím více států se připojí na stranu Maďarska, Slovenska, Rakouska

a doufejme, že brzy i České republiky, tím dřív ten mír bude.

Protože ty ostatní státy, které stále ještě mají krev v očích

a chtějí řinčet válečnými řetězy, už ztratí podporu těch zemí,

které jsou Ukrajině nejblíže. Bez její logistiky nemají šanci

tam ty zbraně dodávat dál.

Proto je Česká republika tak důležitá. Proto nás nechtějí pustit.

Proto tady pan Soros a neziskové organizace politické neziskovky

investují tolik peněz, aby vytvářeli rusofobní nálady,

aby každému, kdo se postaví proti vládě Petra Fialy

a kdo zcela aktivně se, aktivně prohlásí, že hodlá uzavřít mír

a že nebude dále podporovat Ukrajinu, ať už zbraněmi

či finančními prostředky, tak je okamžitě označen za proruského trola

a nějakého agenta Vladimira Putina.

Né, dámy a pánové, nikdy jsem z Ruska nedostal ani korunu.

Rusko není mým zájmem. Rusko je stát, který je třeba respektovat,

stejně jako Spojené státy a Německo, ale v žádném případě tady nejsem proto,

abych pracoval pro zájmy Ruska. Jsem tady proto, abych pracoval pro vás,

třeba občany České republiky, a budu vždy a bez omluv hájit vaše životy,

vaši budoucnost, prosperitu, bezpečnost, svobodu a soverejnitu České republiky.

To, co chce Putin, to, co chce Zelensky, to, co chce Biden, je pro mě druhořadé,

klíčové je to, co chcete vy. A já jsem přesvědčen a věřím v to,

že trtivá většina občanů České republiky v tuto chvíli už chce klid, mír,

přestat strašit válkou a chce se skutečně začít zase věnovat stavení naší zemí.

Máme tady spoustu problémů vlastních. Neřešme pořád problémy všech postatních.

Pojďme chvíli řešit náš dům, naši Českou republiku. Je na to nejvýšší čas.

Strana PRO jasně a jednoznačně deklaruje, že budeme vždy na prvním místě mít zájmy

občanů České republiky, že budeme vždy zcela jednoznačně hájit České národní zájmy

a že se nenecháme vláčet po šachovnici jménem svět tímkoliv, ať už z východu nebo ze západu.

Nechceme patřit na západ, nechceme patřit ani na východ.

Chceme sebevědomě budovat středoevropský region, místo, kde žijeme už několik stovék let.

Pojďte prosím do toho s námi a pojďte nám dát šanci k tomu,

abychom tenhle nesmyslný konflikt uzavřeli a ukončili.

Když se podíváte na současnou politickou reprezentaci, tak si myslím, že jsme tady jediní,

kdo to nahlas a jednoznačně říká, a to od prvního dne.

Od prvního dne, kdy ta ruská vojska vstoupila na území Donbassu.

Od prvního dne říkáme konzistentně to samé.

Jsme připraveni tuhle válku jménem České republiky ukončit, respektive

jsme připraveni učinit všechno pro to, aby do ní Česká republika nebyla nadále v tahování.

Česká republika má být mostem mezi východem a západem,

protože rozumíme jak Němcům, tak Rusům.

A to je, dámy a pánové, naše obrovská výhoda. Pojďme ji začít využívat k našemu prospěchu

a už nedovolme, abychom byli něčím manáskem, něčím pudlíkem, který jenom poslušně poslouchá

rozkazy, které nám jsou dávány. Naše historie je plná těchto okamžiků,

kdy jsme jen a jen poslouchali jine. Je na čase se utrhnout z toho řetězu

a jít vlastním cestou, vydat se k našemu vlastním cílím.

My to naprosto jednoznačně na sebe vědomě říkáme a nikdy z toho neuhneme.

Viděli jste, že ať jsem vystupoval kdekoliv, tak jsem neuhnul. Neuhnu nikdy,

ať mě dávají jakékoliv náhledky, ať mě dávají na jakékoliv seznamy smrti.

Já se toho nebojím a myslím si, že je na čase, abychom se přestali bát i my.

Poslední věc z námi, já pánové, pevně doufám, že 23.3. ukážeme,

že jsme schopni zaplnit Prahu daleko více, než lidé, kteří tady chtějí soužít jiné zemi.

Je vždycky pro mě nesmírně směšné až komické vidět mávat lidi s lajkou Ukrajiny

a říkat nám, kteří držíme hrdě v rukou vlajku České republiky,

že jsme služebníky cizí moci. My s lajkou České republiky jsme služebníky cizí moci,

zatímco oni s lajkou cizího státu jsou obrovští i vlastenci.

Svět je převrácený na ruby, Česká republika naprosto zásadně.

Pojďme s tím něco dělat a já pěvně doufám, že v tom březnu ukážeme všem těmto lidem,

kteří opravdu nemají v srdci naši zem, až jsou to jenom vypočítaví naivní lidé,

kteří se snaží pouze plnit svoje vlastní kapsy a plnit si svoje osobní tužby a cíle.

Pojďme jim ukázat, že je nás tady víc, že je nás tady jednoznačně víc.

Ten obrázek toho plného válca láku našich českých lajek musí znovu prostoupit českými médii,

ať chtějí nebo nechtějí. Já věřím, že pravda vychází pomalu na povrch,

že čím dál tím víc lidí začíná chápat, o co tady jde.

Ostatně ten nárůst lidí, kteří už chtějí ukončit válku,

i za cenu obětování části území Ukrajiny je 7 % za velmi krátké časové období.

7 % dalších lidí otevřelo oči. A přibývá nás každý jeden den.

Děkuji vám za pozornost, moc děkuji za sdílení tohohle videa.

Prosím, posílejte je dál, ať všichni vidí, jak nám tady ložou,

jak nám tady mávají před očima modrožlutou, ať už je to vlajka Evropské unie nebo Ukrajiny.

A že my v podstatě tyhle barvy nechceme být jejimi od roky,

protože my jsme hrdí na to, že máme naši červenou, bílou a modrou.

Děkuji vám moc krát, samozřejmě zítra tady budu se svým pravidelným vysíláním,

ale chtěl jsem se k tomu dneska jasně vyjádřit,

protože odmítám podléhat té mediální masáži, že tady celá Česká republika stojí za Ukrajinou,

a že jsme tady všichni nadšeně fanoušci toho, abychom jim tam posílali další zbraně a další peníze,

a všechno, co vlastně vůbec máme. Není tomu tak.

Sedm lidí z deseti už tenhle trik prohlédlo a už žádnou podporu Ukrajiny nechce.

To je fakt, dámy a pánové.

Teď je jenom potřeba, abychom se přestali bát, přestali se štítit jakýkoliv nálepek,

klidně si je hrdě vzali, protože znovu říkám, mě už je to jedno.

Já už se neníkám vůbec žádným způsobem nikým zastrašit a nikým zlomit.

Ostatně, myslím, že to je jediný způsob, jak můžeme uspět.

Podle mého názoru ten neúspěch toho zemědělského protestu byl dán tím,

že se zemědělci těch nálepek zalekli. Ale měli je očekávat,

protože prostě nic jiného nemohlo přijít.

Ty jich požadavky jsou naprosto oprávněné, ale oni musí vědět,

že každý, kdo má dneska oprávněné nároky, tak hned je podčastován všemi všemi nesmysly.

Vždycky se vyloupne někdo, kdo je na té druhé straně a začne nálepkovat pro ruskostí.

A když tomu prostě cuknete a začnete říkat, že to tak není a že to není pravda

a že vy to v žádném případě nemáte, tak jenom prohrajete.

Jediná cesta je přestat se bát a říct "Mě už je to jedno, nezastavíte mě".

Děkuju moc krádáme a pánové, zítra všetce vidíme a přeji vám hezký zbytek soboty,

užijte si to, posílejte video dál, sdílejte je prosím, ať všichni vidí, kde je pravda.

To, co nám tady média dneska předvádějí, tu modrožlutou pohádku, že to je jich dětna velká lež.

Česká republika už procitá a Česká republika už dál v manželském spojených států nebude.

Hezký den. Aťže je naše vlast, aťže je Česká republika.

ČAU!




Profil: PRO - oficiální

Zdroj: https://www.facebook.com/100079001711331/videos/1164653321631107

Datum a čas vytvoření: 2024-02-24

Datum a čas vytvoření přepisu: 2024-02-29 18:03:22

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jakub Netík 20.9.2023

Jiří Černohorský 2023-07-03

Jindřich Rajchl 2023-08-30